Vysvětlivky některých atributů...:
Vysvětlivky některých atributů...
Strength (Síla - STR):
- Zvyšuje Attack Power u zbraně na blízko a střelecký zbraně. (melee/ranged)
- Zvyšuje velikost poškození, které můžete zablokovat se štítem.
Má také vliv na Damage za sekundu (DPS) - pro všechna povolání kromě Hunter a Rogue (pro ně jen 50%). Pokud se vám podaří vykrýt nepřátelský úder, ovlivní množství vykrytého Damage. Vliv na to má ale také štít.
Agility (Obratnost - AGI)
- Zvyšuje Attack Power na střelecké zbraně (ranged).
- Zvyšuje Armor.
- Zvyšuje vaši šanci na kritický úder se zbraní.
- Zvyšuje šanci na úhyb při útoku.
- Zvyšuje Attack Power u zbraně na blízko (Rogue, Hunter a Druid v kočičí formě).
Také zvýší pravděpodobnost vyhnutí se útoku (dodge) - na který má navíc Rogue bonus. Navyšuje obranné číslo brnění (armor). Pro Hunter a Rogue představuje Obratnost polovinu Damage za sekundu (DPS), druhou polovinu dává Síla - viz výše.
Stamina (STA)
- Zvyšuje Život.
Intellect (Intelekt - INTL
- Zvyšuje Manu.
- Zvyšuje šanci na kritický úder s kouzlama.
- Zvyšuje u PETů Intellect.
U všech povolání navíc zvyšuje rychlost, s jakou se učí používat různé zbraně.
Spirit (Síla Ducha - SPR)
- Ovlivňuje regeneraci Zdraví a Many
U všech povolání navíc zvyšuje rychlost, s jakou se učí používat různé zbraně.
Boj z blízka atributy
*
Weapon Skill - Aktuální dovednosti úrovně ve zbrani u aktuálního vybavení zbraně.
*
Damage (DMG) - Je poškození, které dává zbraň.
*
Speed - Rychlost zbraně.
*
Power (AP) - Attack Power; zvyšuje poškození zbrani.
*
Hit Rating - Šance na zásah.
*
Crit Chance - Šance na kritický úder ve zbrani.
*
Weapon Expertise Rating - Každý kontakt se zbraní snižuje šanci vašeho útoku při
[C] úhybu (dodge) nebo odražení (parry) o 0.25%.
*
Attack (AR) - Ovlivňuje Attack Rating.